HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.10.21. 01:31 jocóka

statisztikák

Érdekes dolog a statisztika. Persze csak akkor, ha az embert érdeklő dologról készült. Én például meg tudom nézni, hogy mikor olvasta valaki a blogom, vagy hogy mit írtak be a "gugli"-ba, amire kidobta ezt is. Szóval valamelyik nap kissé meglepődtem, amikor a keresőkifejezések között ott volt a következő is: "msn+webkamerás+sex". Nos igen, mindehárom szó szerepel a különböző irományaimban, csak nem így egybe - ez persze a google-t nem érdekli... Persze nem bírtam ki, én is gyorsan beírtam, aztán klikk a keresésre. És tényleg. A hetedik oldalon kiadta a blogom...

Borzalmas dolog a statisztika, mint tantárgy. A matematika egyik legérthetetlenebb része. A valószínűségszámítás korcs ivadéka... Azt hiszem ezután a zh után muszáj lesz elvinnem vacsorázni a mat.stat. gyakorlatvezető kislányt, ha legalább kettest szeretnék...

Csalóka dolog a statisztika. Az ember hajlamos messzemenő következtetéseket levonni belőlük, mi több, egyenesen általánosítani. Mondjuk abból, hogy csütörtök és péntek este is voltam bulizni, még nem következik, hogy az összes többi nap is... Kellett nagyon mindkettő. Szöges ellentétei voltak egymásnak, de mindkét este jól éreztem magam. A csütörtöki volt a "megállásnélkülhajnaligtáncolós", a pénteki pedig a "dumálós-ivós-csocsózós". Beleestem én is az skatulyázók hibájába, a témában nem túl reprezentatív személyes statisztikáimból kiindulva általánosítottam. Pedig biztos nem igaz egyik sem, hiszen nyilván nem aranyos és vonzó minden kecskeméti csaj, hiába ilyen kettőből kettő, akiket ismerek (ez a csütörtök tanulsága), és nyilván nem alacsony, és... khmmm... csúnyácska minden San Francisco-i csaj, hiába ilyen mindhárom, akikkel beszéltünk, és nyilván van olyan norvég lány is, akinek az öt perc az tényleg öt perc, és így tovább... (na ezek meg a péntek tanulságai). Na persze ha valamire nem találtam még ellenpéldát, az nem jelenti azt, hogy nem is létezik... És hogy hol marad a mélyenszántó katartikus végkövetkeztetés? Igaziból van az is, de azt megtartom magamnak... Ha valaki személyesen rákérdez, talán elmondom neki...

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika buli éjszaka kocsma


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr53202617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása