HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.09.12. 01:45 jocóka

9/11

Szeptember 10. hétfő.

Hihetetlen fáradt voltam, de mégis úgy vártam ezt a napot. Nagyon látni akartam a barátaim. Nem sok közös óránk volt aznap, de suli utánra megbeszéltünk egy sör-pizza kombót, annak "örömére", hogy egyiküket kirúgták a munkahelyéről. A pincérlány régi ismerősként mindanyjiunkat a nevünkön köszöntött - hiába, a törzshely az törzshely. Dumáltunk egy jót, majd az este hátralevő részét lakótársaim invitálására egy belvárosi kocsmában töltöttük. Ott történt, hogy kísértésbe estem... Igen. Szivaroztam. Mondjuk én sosem említettem egy lapon a szivart a cigivel - sőt azóta sem kívántam meg, mitöbb, cigarettára akkor sem akartam rágyújtani... Nem a nikotinhiány, és nem is a cigis beidegződés jött rám... Ez szivar volt. Tudom, attól még gyengeségnek lehetne tekinteni, de nem mint dohányterméket tekintettem, hanem, hát nem is tudom. Eljátszottuk egy fél éjszakára a yuppie-t. Ennyi.

Szeptember 11. kedd.

Meg volt beszélve egy másik, ámde nem kevésbe fontos baráti körömmel (azért némi átfedéssel...) egy esti találka. Éreztem, hogy ma már nem vágyom a piára, gondoltam elnarancslevezek, amíg a többiek isznak. Persze az élet közbeszólt... Kuzin mondta, hogy elvisz kocsival, aztán visszamegy a tegnapi kocsmába fűzni a pultoslányt. Majdnem odaértünk... Már csak pár száz méter volt vissza, amikor karamboloztunk. Ahogy mondani szokás: személyi sérülés nem történt (hál' a jó Istennek...) , az anyagi kár jelentős. Lusta Dick mondta a Macskafogóban: "Azért egy kicsit megijedtem..." . Remegtek a kezeim utána. Muszáj volt letolni két jägert... Ez is megvolt. Remélem többet nem leszek baleset részese... Az éjszaki buszon hazafelé önkéntelenül is kitámasztottam a lábaimmal... Végül megkapta a pultoslány számát. Azt mondta nekem, elviszi moziba pénteken. Hajrá. Én nem bánom, hogy vége ennek a napnak.

Szólj hozzá!

Címkék: baleset kocsma bűn haverok szeptember 11 pizzéria


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr28163291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása