HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.09.18. 22:02 jocóka

csalódások napjai

Szombat. Családi ebéd. Idegesen pillantok az órámra, egyre gyakrabban. Tudom, hogy telefonálni fogok, egy óra... háromnegyed óra... negyven perc múlva... Aztán egyszer csak eljött az ideje. Erőt vettem magamon. Telefonáltam. Azt mondta, most indul haza Pestről. Akkor találkozunk itthon a kevdenc kocsmámban? -kérdem én. A válasz nemleges volt, és nem, nem Őt hívtam. Miért van az, hogy a padlón fekvő emberbe mindenki belerúg? Igaziból rájöttem, hogy nem számít. Az illetőt, akit felhívtam, pedig úgy tűnik, nem tekinthetem a barátomnak sem, és másnak sem. Azért csalódtam benne.

Este mégis abban a kocsmában kötöttem ki, az egyik legjobb barátommal, akivel hosszas szervezés után sikerült végre találkozni. Ő a nőügyi személyes tanácsadóm. Röviden vázoltam neki a történteket, és arra vártam -mint eddig mindig-, hogy előáll valami konstruktívval. Mire ő: "Én csalódtam a kapcsolatokban. Nekem nem kell barátnő. Most van három nőm, de barátnőm egy sincs." Hát nem ezt vártam. Mi több. Csalódtam benne -de legalább ő a barátom maradt.

Hétfő este kuzinnal dumáltunk. Mégsem jött össze a randija. Viszont meglepett. Mondta, hogy hiába lesz meg év végére a lakása, szívesebben maradna velünk, olyan jól érzi magát. Csalódtam benne -kellemesen.

És ugye itt van még Ő. Msn-eztünk hétvégén, felvetettem neki, hogy ha esetleg netalántán véletlenül egy városban lennénk valamikor, akár talákozhatnánk is. Esetleg. Elég nyögvenyelősen, de végülis beleegyezett. Ma délután olvasgatom a híreket, egyszercsak halk zümmögésre lettem figyelmes. Azt hittem a telefonom -dehát arra ráadtam a hangot. A másik telefonom volt. Amin Őt hívtam, és amin Ő szokott engem hívni. Előkotrom a táska mélyéről, még mindig berreg, és az Ő nevét írja ki. Hoppá. Felveszem, kicsit félve, ámde határozottnak tűnően belesziázok. Semmi válasz. Csak zúgás. Véletlen lehetett. Egy darabig még próbálkoztam, majd letettem. Egy perc múlva visszahívom. Meglepődik. Tényleg véletlen hívott. Tehát még benn vagyok gyorshívásban... Először beszéltünk szóban a szakítás óta. Csak 2 perc volt. Olyan jó volt hallani a hangját... Nevetett. Azt mondta kellemes meglepetés volt, hogy felhívtam. Nekem is. Arra azért ügyelt, hogy tudatosítsa, nem szándékosan hívott... Tudta, hogy azt szerettem volna hallani, hogy nem így volt... És azt is tudta, hogy szarul esett. Mit mondjak... Megyek tovább az Összetört álmok sugárútján egyedül -még ha ez szarul is hangzik lefordítva- James Dean nyomdokaiban...

Szólj hozzá!

Címkék: telefon hétvége ő kocsma csalódás boulevard of broken dreams


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr95169833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása