HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.11.19. 00:25 jocóka

a zöld szemű tündér

Hosszú idő óta először hétfőn ismét Vele álmodtam. Ráadásul rosszat. Ezzel sikerült gallyra vágni a hangulatom gyakorlatilag egész hétre. Elmeséltem kuzinnak az álmot kedden, erre mondta, hogy ne is említsem, pont ma egy éve szakított vele élete nagy szerelme. Na hogy valami jó is legyen, felkerekedtünk egyet kocsmázni, mondván egyszer ötven éves az ember apja, hát igyunk az egészségére egyet. Hát ittunk is. Meg dumáltunk. Persze rövid úton a kapcsolatok kerültek terítékre, mondták is az ismerős csajok, hogy ne kínozzam már magam azzal, hogy folyton Rá gondolok, dehát ezt nem én szabom meg... Csütörtökre letárgyaltunk egy bulit, na az is érdekesre sikerült... Volt aki már a jókedélyű alapozás után feladta, de legalább hárman maradtunk táncolni, aztán jött a meglepetés: egy újvárosi kedves ismerős leányzóval futottunk össze. Hogy ennek mekkora esélye volt, na arról fogalmam sincs, de biztos nem sok. Mindenesetre nagyon megörültem neki - ő is nekem. Pénteken dumáltunk egy kicsit, mesélte, hogy egy olyan mindent eldöntő, most vagy soha beszélgetésre érkezett Pestre a pasijához. Másnap kaptam ám a boldog sms-t tőle - ezekszerint jól sikerült az estéje. Legalább ő boldog...

Már a hét elején kitaláltam, hogy melyik számot rakjam ide, persze azt nem találtam youtube-on - legalábbis azt a verziót nem, amelyiket én akartam, szóval csak így tudom most megosztani:
http://joey.web.elte.hu/mp3/Player.htm

Szólj hozzá!

Címkék: buli ő kocsma álmok


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr67233712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása