HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.12.12. 02:25 jocóka

a mélypont

Azt hiszem sikerült elérnem a klasszikus Harcosok klubja-féle mélypontot, ahonnan már nincs lejjebb. Tettem ezt úgy, hogy megbántottam valakit, aki nagyon nem érdemelte meg, és akit nagyon nem akartam bántani... Persze, hogy Őt. Szombaton írt egy e-mailt, hogy mit gondol rólam, és arról, amit tettem, én meg egy utolsó senkiházinak éreztem magam. Ilyen szarul még soha nem voltam. Azóta nem volt egy nyugodt percem sem. Hirtelen felindulásból válaszoltam neki, de az sem pont úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Vasárnap írtam egy sms-t, és már annak is örültem, hogy egyáltalán válaszra méltatott a tetű viselkedésem után. Most minden erőmmel azon leszek, hogy megkapaszkodjak a szalmaszálban, amit nyújtott, és bebizonyítsam, hogy én nem az az ember vagyok, aki megbántotta, hanem akit előtte is ismert. Amíg világ a világ Ő mindig is fontos lesz számomra, éppúgy a véleménye is rólam, és tartozok neki is és magamnak is annyival, hogy ne csalódhasson bennem.

Ez a hét is "csodálatosan" indult, rögtön egy kedves bkv ellenőrrel, aki megtalálta azt ez egyetlen napot egész évben, amikor nincs érvényes bérletem. Drága buszút volt, de legalább azt reméltem, hogy ezzel végetérnek a napi gondok. Hát nem. Mire beértem a suliba egy e-mail várt, amit egyszerűen nem tudok mire vélni, de ennek azért még utánajárok, részemről nem lefutott ügy... Mára végre felsejlett egy kis fény az alagút végén: apu hál'istennek nem rákos, a daganat jóindulatú, jövő héten meg is műtik. Ez viszont azt jelenti, hogy a karácsonyt nem velünk, hanem az intenzíven tölti. Nem is lesz így igazi az ünnep...



"Don't deny me
 This pain I'm going through
 Please forgive me
 If I need ya like I do
 Please believe me"

Szólj hozzá!

Címkék: bocsánat ő remény e mail


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr20261076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása