HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.12.22. 00:54 jocóka

egy kicsit megnyugodtam

Idestova 10 napja nem írtam. Nem lustultam el, csak ideges voltam apu műtétje miatt. Jelentem ma (illetve már tegnap) felkaszabolták, a műtét sikeres volt, sőt, még a beteg is életben maradt. Olyannyira jól sikerült, hogy nem is rakták az intenzívre. Igaz ugyan, hogy nem nagyon volt magánál még délután sem, dehát ez várható is volt egy ilyen nagy beavatkozás után. Azért próbált válaszolgatni a kérdésekre. Elég szarul nézett ki, és ahogy mondta még annál is szarabbul érzi magát, de legalább túl van rajta... Most már csak pikk-pakk meg kell gyógyulnia.

Más téma. Az "angol lány". Hát sikerült kellőképpen megbántania engem. Nem az e-maillel, amit írt, és amire egyébként válaszoltam is, hanem azzal, amit utána tett. Szó nélkül törölt az msn kontaktjai közül. Ez kicsit erős volt azért. Pláne úgy, hogy nem győzi hangsúlyozni, mennyire tetszem neki, és hogy mennyire nyitott akármire... Nem tudom végül mi sül ki belőle, az biztos, hogy tegnap hazajött, az már nem, hogy találkozunk-e egyáltalán...

Amúgy meg zajlik az élet. Kuzin még idén elköltözik tőlünk. Hiányozni fog. Ellenben feltűnt egy potenciális utódjelölt a színen, őszintén szólva őt sem bánnám, ha újra együtt laknánk... Furcsa az élet. Most kívülről is végignézhetem azt, ami velem történt pár hónapja -bár a Mi kapcsolatunk sosem volt ennyire szenvedős- mindenesetre most én lettem a lelki támasz. Nem könnyű így, hogy még én sem tudtam túllépni a szakításon, de az biztos, hogy előnyben vagyok -ha más nem, hát időbelileg. Az biztos, hogy mindkettőnknek jól jön a másik válla...

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás aggodalom


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr66272013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása