HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.08.21. 13:22 jocóka

...hogy miért pont főnix? - Bevezető helyett

"A főnix egy mitikus szent tűzmadár, mely eredetileg az egyiptomi mitológia teremtménye volt. (...) A főnix gyönyörű vörös-arany tollazatú hím madár, mely élete végén fahéj-ágacskákból fészket épít, meggyújtja, és vele együtt porrá ég. A hamvakból ezután egy új, fiatal főnix születik, amely bebalzsamozza az öreg főnix maradványait egy mirhából készült tojásba, és eltemeti Héliopoliszban, a „nap városában”." (forrás: Wikipedia )

Valami ilyesmit kell most nekem is tennem. Na nem, nem gyújtom magamra a házat - többek örömére - de a hamvaimból kell újjászületnem... Az oka épp oly egyszerű, mint amilyen bonyolult is: Ő. Ő, aki úgy döntött csütörtökön, hogy nincs tovább értelme a kapcsolatunknak. Jó, jó, bevallom, nem 100%-osan "derült égből villámcsapás" volt, de nem így, és nem most, és egyáltalán... nem is vártam. Hogy is várhatná valaki a szakítást, ha szerelmes... Én persze az okokat firtattam, másnap kaptam is válaszokat, és igen, jogosak nagyrészt. Elszúrtam. Akkor mégis, mit nyavalygok itt? Ez a blog nem az önsajnálatról fog szólni. Ez a blog bizonyíték lesz. Bizonyítok magamnak, hogy ha akarok, bármire képes vagyok, és bizonyítok Neki, hogy méltó vagyok Hozzá, és ki tudja, talán egyszer még összefonódik az életünk...

Nem tudom, hogy Ő olvasni fogja-e ezt, netán hozzá is szól, de van itt valami neki, Ő érteni fogja, miért:

1 komment

Címkék: én ő miért főnix


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr54146009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ő 2007.08.28. 13:10:03

Ez volt életem eddigi legszomorúbb videóklippje...
süti beállítások módosítása