HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.08.25. 02:02 jocóka

az álmok és a döntés

Ma reggel egész korán (fél hét körül) felébredtem, anélkül, hogy okom lett volna ilyen korán kelni. Próbáltam visszaaludni, de nem ment, és nem csak a szomszéd szobában vadul billentyűzetet püfölő lakótársam miatt. Persze, hogy Ő miatta. Vele álmodtam, immáron harmadjára a szakítás óta. Álmomban feküdtem az ágyon, a hátamon, Ő felettem térdelt, és hajolt oda az arcomhoz, hogy megcsókoljon. Nekem kicsit félredöntve a fejem, és nyílik a szám, hogy visszacsókoljak... és abban a pillanatban felébredtem. Pont abban a testhelyzetben voltam, mint álmomban. Jó, hogy ezek után nem tudok visszaaludni... Tudtam, hogy Ő is korán kel, sőt a neten is fent lesz - veszi fel az óráit - hát bejelentkeztem, és most én kezdeményeztem beszélgetést Vele. Végülis nem tudtunk sokat dumálni - mert mint utóbb kiderült - elromlott a gépük. Közben meg gondolkodtam. Aztán utána is gondolkodtam. Igaziból nagyon sokat gondolkodtam. Itthon csak este 10 környékén jelentkeztem be, nem voltam benne biztos, hogy Ő még netezik. Pedig de. Vártam. Megszólított. És bár meg akartam várni a hétvége végét - hátha történik addig valami - nem bírtam tovább, és elmondtam Neki, hogy ez így nekem nem fog menni. Nem működik az, hogy Ő barátkozni akar, de a szerelmem nem kéri. Ez nálam most egységcsomagban jár. Vagy mindkettő, vagy egyik sem. Hihetelenül hiányozni fog, de egy darabig jobb, ha nem beszélünk. Talán a hiányom változtat a hozzáállásán, vagy az érzésein. Lehet, hogy ez a rosszabb megoldás, ezt előre nem tudhatom. Bármire képes lennék érte... Most akadt el a szavam, szóval jöhet a mai sírós klip...

Szólj hozzá!

Címkék: döntés csók ő álmok


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr69148391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása