HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.12.06. 00:52 jocóka

azóta...

Tudom, hogy baromi régen írtam, de az utóbbi napokban nem nagyon vitt rá a lélek. Mire idáig eljutottam többnyire inkább hullafáradtan az ágyba borultam, és még így is a három nagy problémából csak egy oldódott meg. Azért a szenvedő szerkezet, mert a maradék kettőből egy egyáltalán nem rajatam múlik, a másik pedig csak részben. Na részletezem: amit sikerült lezárni, az a szakdolgozat témabejelentő leadása. Végre megvan miből írjuk (ketten csináljuk), hogy hogyan, na az még a jövő zenéje... Ami egyáltalán nem rajtam múlik, az apu szövettani vizsgálatának eredménye. Pontosabban eredménytelensége. Az már azt hiszem nem jó jel, ha az orvosok sem tudják, hogy mi a helyzet. Talán majd januárban... Addig is mi izgulunk, apu meg szenved. Na és persze itt van még a harmadik "ügy". Ez az, amit nem szabad elkiabálni, meg előre inni a medve bőrére, meg ilyesmi... Mondjuk úgy, hogy rajta vagyok, és legjobb tudásom szerint mindent megteszek a siker érdekében, de ez most elsősorban idő kérdése.

És akkor jöjjenek a szilárd tények. Egy jó kis megfázás már jelzi a közelgő vizsgaidőszakot, a szokásos torokbagombócos-gyomorgörcsös érzés sincs már messze... Ami viszont bizakodással tölt el, hogy röpke 13 és fél óra múlva megírom (remélhetőleg) az utolsó zh-ám az egyetemen. Hurrá. Ez is eljött végre. Esküszöm nem vártam még ennyire zárthelyit... Más. Hétvégén megkerestem Őt sms-ben. Próbáltam rábírni egy beszélgetésre msn-en. Ő nem tudta megígérni, lévén sok a dolga, így ez elmaradt. Aztán hétfő este kaptam egy bocsánatkérő üzenetet, hogy nem direkt kerül, de tényleg nincs semmi ideje. Elhiszem. Ismerem ennyire. Ugyanakkor tényleg jó lenne kicsit csetelni, úgy tudok Vele beszélni, ahogy senki mással, és különben is olyan régen hallottam felőle... Megígérte, hogy ha lesz egy kis ideje, akkor rám szánja. Hát lenne mit mondanom...



"My soul is painted like the wings of butterflies,
 Fairy tales of yesterday, will grow but never die,
 I can fly, my friends!"

Szólj hozzá!

Címkék: életem probléma


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr86253945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása