HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.09.01. 01:09 jocóka

nomen est omen 2

Ahogy ígértem, itt a folytatás. Ez igaziból még a tegnapihoz kapcsolódna, csak írás közben egyszercsak elém ugrott az álommanó, onnan pedig nem volt visszaút... Szóval először is az aktuális bölcselet: Aki tudja, hogy éjjel fél 12-re ér be a vonata, és gyalog megy haza az állomásról, az ne rövidujjúban induljon el. Hideg volt. Nagyon. Kicsit ijesztő is a teljesen kihalt lakótelep - na nem szó szerint, csak hihetetlenül magányosnak, elveszettnek érzi magát az ember... Csak én voltam, és a gondolatok.

Napközben (még csütörtökön) ismét beszéltünk. Úgy rémlik én szólítottam meg - bár ez már nem számít. Szóval volt utóélete a háromórás csetnek. Kibeszéltünk még egy "tüskét". Örültem neki. Furcsa, de jól esett érezni, hogy megkönnyebbül tőle. Pedig nekem égett az arcom, hogy még ezt is el kellett viselnie tőlem, viszont volt egy mondata - nem tudom, mennyire szándékos - ami szöget ütött abba az okos buksimba. Azt mondta (nem ezekkel a szavakkal, de a lényeg ez volt): azt hittem, hogy tegnap már mindent kijátszottam, de kihoztad belőlem ezt is... Tehát ez minden? Nem tudom, hogy örüljek, vagy sírjak. Nem mondom, hogy kevés, de erre a legtöbben azt mondanák, hogy ez még nem válóok. Persze, azt azért hozzá kell tenni, hogy Ő (szinte) mindet magába fojtotta, és egyszerre ez már tényleg több, mint elég. Itt lehetett a hiba. Nem adta ki magából. Persze ebben én is ludas vagyok. Rémlik olyan, hogy én győzködtem, hogy abban a kis időben, amit együtt tudunk tölteni, akkor ne veszekedjünk, hanem inkább örüljünk egymásnak. És így is volt. Azért bízom benne, hogy bűneim bocsánatosak - ez csak Tőle függ. Talán...

Ma (na jó, igaziból tegnap - szóval pénteken) elolvastam a horoszkópom (persze az Övét is). Azt írta anyagi gondjaim megoldódnak, és külföldre utazom a közeljövőben. (Na ehhez valószínű kellene is az anyagi jólét...). Esetleg az lehet, hogy ma tegnap sorsolták ki a müncheni utat, amire neveztem... Ja és lementem a lottózóba is: 899 Ft-ot nyertem a múlt heti lottóval - ez azért messze van az anyagiak rendeződésétől... Na mindegy.

És akkor következzen a mai klip. Igaziból magam is meglepődtem, hogy nem jutott ez a szám előbb eszembe, pedig annyira egyértelmű lett volna... Az összes közös ébredés emlékére:



"I can tell you, my love for you will still be strong..."

Szólj hozzá!

Címkék: folytatás bocsánat horoszkóp bűn tüske


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr75154474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása