HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.09.06. 00:57 jocóka

bioritmus

Az jutott eszembe, hogy ha valaki folyamatosan olvassa a blogom, vajon mit gondolhat a lelki állapotomról? Egy "normális" ember bioritmusa ugyebár szabályos sinus-görbét ír le. Illetve görbéket - külön az érzelmi, a testi/lelki, értelmi, egészségi állapotokra. Azt hiszem nekem mind eléggé rapszódikus függvénnyel lenne csak leírható - többnyire mind csak negatív értékekkel. Na jó. Néha átmennek plusszba. Néha. Például ma (jó, jó tudom, hogy tegnap, mert már elmúlt éjfél...), szóval tegnap felébredtem, megnéztem a szolgáltató által minden nap küldött sms-t, amiben a következő állt: az oroszlánt ma nagy szerencse éri. Haha. Ez jó. Végülis semmi jónak nem vagyok az elrontója, úgyhogy útban a vasútállomás felé beugrottam a lottózóba. Beadtam a múlt heti szelvényt - nem nyert. Vettem egy sorsjegyet - nem nyert. Fogadtam Szávay Ági meccsére - nem nyert. Az állomásig rongyá áztam - itt azt hiszem nyertem egy megfázást. Kérdem én: hol itt a nagy szerencse? Ja, Pesten is eláztam, mondjuk itt éjjel 11 felé már havazott...

Tegnap kedden szóval valamelyik nap rámbimbammolt msn-en. Ő. Nem sokat beszéltünk, csak pár percet, de jól esett, hogy eszébe jutottam. Hiányzik.

Szólj hozzá!

Címkék: sms bioritmus pech


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr12158511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása