HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.09.24. 00:01 jocóka

...

Ez a beígért pénteki blogbejegyzésem. Elküldtem Neki e-mail-ben, és kikértem a véleményét, valamint az engedélyét, hogy kitehessem ide. Megkaptam választ, tehát íme (az eredeti dátum: 2007-09-22 00:56):

Tudom, hogy régen írtam, talán ezért nem jutott eszembe semmi frappáns cím. Ez legyen a legnagyobb gond... Ma lustálkodós-regenerálódós napot tartottam. Ki kellett pihenni a tegnap éjjeli -amúgy nem túl jól sikerült- bulit. Bár inkább csak alkoholizálás volt, mintsem buli...

Ma nagyon hiányzott Ő. Nem tudom miért, talán a csillagok állása, vagy fogalmam sincs, mi miatt. Ismét vele álmodtam tegnapelőtt éjjel. Valószínű a rövid telefonbeszélgetésünk kavarta fel az emlékeket. A szakítás után pár nappal azt írta nekem, hogy nagyon hiányzom neki -persze mint barát...- és az esti beszélgetések is msn-en. Hát ehhez képest nem nagyon töri magát, hogy megszólítson... Mindig válaszol, ha én írok neki, de akkor is furcsa, hogy Ő nem kezdeményez. Tudom, hogy mondtam neki valamikor, hogy egy darabig nem kéne beszélnünk sehogy se, de már Ő is tudja, hogy ez az időszak elmúlt. Ma mindenesetre chat-eltünk kicsit. Én szólítottam meg. Éppen hazaért, mesélte a vonatutat, hogy lerobbantak, de vidáman fogták fel -jobb híján- az ismerőseivel, akikkel együtt utazott. Én a késő esti vonattal jöttem haza, ezen semmi probléma nem volt, de barátok se, nevetgélés se... Ezek az egyedül utazások a legborzasztóbbak. Hiába próbálom lekötni magam olvasással, rejtvényfejtéssel, zenehallgatással, mindig marad szabad agykapacitásom Rá gondolni.

Szóval ma borzasztóan hiányzott. Az a baj, ha egyszer eszembejut Ő, akkor folyamatosan jönnek elő a szebbnél szebb emlékek. Először csak egy pillanatra ugrik be, aztán ezen a "pillanatfelvételen" ráállok a részletekre: megnézem a huncut mosolyt az arcán, amitől bármikor elolvadtam, na meg persze a hozzá járó tekintetet. Jön felém egyre nagyobb vigyorral, én végignézek rajta, fekete felső van rajta, és az a szürke nadrág, ami olyan jól áll neki. Aztán eszembejut a hangja, ahogy hozzám szólt, az ajka íze, ahogy megcsókolt... Hiányzik minden létező szempontból. Hiányoznak a gondolatai, a kedvessége, a szíve, ami értem dobbant, a pörgése napközbenről, ahogy fáradtan átkarolt, mikor mellébújtam éjjelről. Hiányzik az érintése, a haja illata, amit érztem, amikor álomra hajtotta a fejét a mellkasomon, ahogy a fülembe szuszgott, ahogy a jobb lábával mindig "átkarolt", ahogy libabőrös lett, amikor a hátát cirógattam, a mosoly az arcán, amit ilyenkor nem is láttam a vaksötétben, de érztem, a tekintet, amivel a szemembe nézett, bár egyikünk se látta a másik szemét, de egyszerűen éreztük azt az átható pillantást, az odaadást, amivel ilyenkor megcsókolt, érezni, ahogy átadja magát nekem... Már percek óta csak ülök és nézem a villogó kurzort, anélkül, hogy bármit írtam volna. Azon gondolkodom, hogy kiírjak-e ide egy bizonyos szót. Végülis miért ne... Ez a blog úgyis az érzéseimről, a gondolataimról szól. És most szépen bepötyögöm: SZERETEM. Most lehet, hogy egy életre elijesztettem magamtól -bár Ő nem az az ijedős típus. És valószínüleg úgyis nagyon jól tudja ezt Ő is. Szeretném Neki megköszönni életem legszebb másfél évét, és tudnia kell, hogy nem adtam fel...

Azt hiszem ide most csak minden idők legszexibb videóklipjét rakhatom be:

Szólj hozzá!

Címkék: ő


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr90172834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása