HTML

Főnix blog

"szóra váltanám a gondolatot..."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen olvasnak

Linkblog

Címkék

aggodalom (2) all i want is you (1) álmok (4) álompár (1) angyal (1) automata (1) babona (2) baleset (1) barátok (2) betegség (1) bioritmus (1) bocsánat (2) boldog (2) boulevard of broken dreams (1) buék (1) buli (8) bűn (3) busted (1) cigi (1) család (1) csalódás (5) csók (2) döbbenet (1) döntés (1) efott (1) éjszaka (3) élet (2) életem (4) elhatározás (1) emlék (1) emlékek (3) én (3) érzés (3) esőember (1) estranged (1) e mail (2) fájdalom (1) felszabadult (1) film (1) foci (3) folytatás (1) főnix (1) gondolkodni (2) görög (1) guns n roses (1) haverok (1) ha még egyszer láthatnám (1) hétvége (5) hiány (2) horoszkóp (1) hosszú (1) hot action cop (1) hozzászólás (1) ideges (1) igazság (1) ijesztő (1) játék (1) jégkorong (1) kétségbeesés (1) kocsma (6) koncert (2) köszönöm (2) közhely (1) lánykérés (1) lesz (1) magyar (3) meccs (3) megszokott (1) miért (2) mondat (1) mr big (1) munka (2) nap (1) nickelback (1) no comment (5) nyár (2) ő (17) olasz (1) órák (1) örömébódottá! (3) ősz (1) ötlet (1) pech (1) pillangó hatás (1) pizzéria (3) póker (1) probléma (1) rádiócsend (1) rémálmok (1) remény (2) republic (1) rockstar (1) sms (4) statisztika (1) szakma (1) szeptember 11 (1) szilveszter (1) szülinap (2) telefon (2) ti amo (1) to be with you (1) tulajdonság (1) tüske (1) u2 (2) ukrán (1) unokatesó (2) utazás (2) valami (1) valentin nap (1) vélemény (1) wc (1) who's gonna ride your wild horses (1) zombi (1) (1) Címkefelhő

2007.08.29. 19:27 jocóka

a hozzászólás

Rájöttem, hogy igaza volt. Eddig nem tűnt fel, mert a hétvégén nem volt netközelben, de így, hogy bejelentkezett hétfőn msn-re tényleg furcsa volt nem beszélni vele. Akkor omladozni kezdett a nagy eltökéltségem a rádiócsend iránt. Hihetetlenül hiányzott (-zik). Aztán kibírtam. Az túlzás, hogy simán, de sikerült elterelni a gondolatai Róla. Dehát az elhatározás az elhatározás...

Tegnap kiderült, hogy Ő is olvassa a blogom. Illetve tegnap olvasta először. Sőt! Hozzászólt. Egy rövidke mondatot csak, de úgy éreztem, hogy ezzel megtörte a hallgatást. Igaz, hogy nem közvetlen nekem írt, hanem a blogra, de nekem szólt. És csak én érthettem, hogy miért. Mindenesetre felhatalmazma érztem magam, hogy megszólíthassam. És így is lett. Végülis 3 órán át cseteltünk, mintegy folytatva az oknyomozást a szakítás sötét foltjai körül. Még mindig maradtak... Mondott nekem három "bűvös" szót, három tulajdonságot, amit hiányol belőlem. Pedig megvannak ám, csak felszínre kell hozni. Én ezt tudom, Ő nem. Mind olyan, amit nem lehet se megjátszani, se erőltetni. Ha akarom se. Viszont tudom, hogy rendelkezek ezekkel, már "csak" be kell ezt láttatnom vele. Feladta a leckét...

Hosszú út következett Pestre. Ugyanúgy 1 óra volt, mint máskor, de valahogy mégis sokkal hosszabbnak tűnt. Megbeszéltem egy haverral, hogy találkozunk este. Beültünk egy kávéra, dumáltunk, erre teljesen váratlanul megszólalt ez:



Végig teljesen más stílusú zenék mentek, előtte is, utána is. Persze, hogy Ő is szerette ezt a számot - velem együtt... Több, mint különös volt.

Szólj hozzá!

Címkék: ő hozzászólás rádiócsend tulajdonság elhatározás


A bejegyzés trackback címe:

https://jocoka.blog.hu/api/trackback/id/tr29152311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása